Data e postimit: 2014-08-02 14:16:43
Lexime: 2937
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Mendja dëgjon dhe gjykon !

Vepra te ngjashme
Autori: ismail kadare · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese per uren me tre harqe
Në qendër të librit “Ura me tri harqe” gjendet një baladë, dhe ishte më e urtë të përqendrohej vëmendja mbi ndërtimin e ngrehinës e shfaqjen e njëkohshme të legjendës. Për t’ia arritur këtij qëllimi, Ismail Kadareja zgjedh to...
Autori: somebody · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mjaft
Mjaft ! Nje monotoni ka mberthyer nje qytet te tere, njerez te ftohte. Nuk arrij ta kuptoj se si nje njeri mundohet te ngreje lumturine e tij mbi dhimbjen e shpatullave te dikujt tjeter. Perse nuk mund te shikosh punen tende? E dini qe vetem Zoti gjykon.
Autori: qeti hani · Lloji: Romane · Tema: teme dashurie
Vepra është një roman kronikë e kohës. Vepra është natyraliste për nga stili, sepse përshkruan me detaje të stërholluara mjedise, personazhe dhe veprime dhe trajton çështje tronditëe sikur të ndodhnin përditë në jetën e njerëzve. Flobe...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Më shumë bën mendja ,sesa forca (fuqia) ! 2.Nuk jetohet në bisht të kalit ! 3.Fiton mendja e jo fuqia (forca) ! 4.Në shtëpinë e tij cdo njeri e ndien vetën trim ! 5.Njeriu nuk duhet të dijë vetëm të flasë,por edhe të hesht !...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte kritika ne vetvete nje veper letrare?
C'eshte kritika? Kritika eshte nje gjykim,nje gjykim i vleres se librave,qe ne shume pikepamje mbeten mjaft afer me perkufizimet e sotme per kete problem,ku qenesisht kritika merret si vleresim.Ajo ka si qellim,qe sa me thellesisht t'a zbuloje kuptimin dh...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: 4 poezi të shkurtra,kushtuar çdo stine
Humbën zogjtë prej katundi, në pyll këngë jete më nuk dëgjon. Ra për tokë edhe gjethja e fundit. Era loz e bredh me të. Me ftohtësi të mistershme,dimri po troket. I furishëm vigjëlon acari, Akullimat e kristalta nga qielli bien dhe m...
Autori: Ilian · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Flasim shpesh ne jeten e përditshme se si ta jetojm jeten por pyetja eshte a po e jetojme ne jeten ashtu si duam? Jo. Normalisht qe pergjigja eshte jo. Ne mudoheni te jetojme me tendencen se nese e bejm kete ose ate çfar do mendojn te tjeret qe po me ...
Autori: someja guri · Lloji: Tregime per femije · Tema: mit.Skënderbeu para se të vdiste, thirri pranë vetës trimat e tij. Iu drejtua më të riut e i tha: -Gjon, ti je i ri e i fuqishëm. Merri ato thupra dhe ashtu, grumbull sic janë thyeji! Djaloshi mori thuprat dhe u përpoq me gjithë fuqinë, por s
porosia kishte thene gjon ti je i fuqishem dhe i tha ti shko merri thuprat e thej nje nga nje por gjoni nuk mudi ti thyej ato i theyy skenderbeu dh ia dha gjonit dhe tha se ti je trimm i bukur.Trimat nxoren shpaten dhe thirren betehomi se do te jemi lufta...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjalë të urta & Thënie të mençura
** Njeriu i zgjuar dëgjon një fjalë dhe kupton dy... ** Asgjë nuk është më provokuese sesa qetësia dhe mirësjellja. ** Disa porta duhet mbyllur por jo nka krenaria por sepse nuk janë më të përshtatme për jetën tënde. ** Eshtë e rre...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Çka përmban Urtësia"
Urtësi është një gjë që është e vërtetë dhe që nuk e ndryshon dot ti, Urtësia bën pjesë në mirësi që nuk ka fare ligësi. Vetëm një urtësi m...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Pamja fizike nuk të bën shëmti ,shëmti të bëjnë veprimet e këqija dhe mendja e keqe !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Pamja fizike nuk të bën shëmti ,shëmti të bëjnë veprimet e këqija dhe mendja e keqe !
Autori: Zhak Prever · Lloji: Analize letrare · Tema: Fleta e shkrimit
Dy dhe dy bejne katër, katër dhe katër bejn tetë, tetë dhe teze -gjashtebedhjet .Përshëriteni!-thote mësuesi.-Katër dhe katër bejn tetë , tetë dhe tetë bejn -gjashtebedhjet .Dhe ja zogu i kënges se bukuri si i lirë që kalonë në qiell fem...
Autori: Sara · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Poezi per dashurine e humbur
Ti ike udhes se pafundme Ku zverdhin druret gjetherenes Mbi gjokse pellgjesh tani tundet I arti medalion i henes. Lejleket iken. Fill pas teje Si stof i keq u zbeh blerimi Dhe ngjajne toka, pylli, reja, Me negativin e nje filmi. Tani ne ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com